2015. január 31., szombat

Kedves olvasóim!

Látom, elég sokan jártok ide, legalábbis ahhoz képest, hogy milyen régóta érintetlenül áll itt ez a blog. Ennek nagyon örülök, és szívügyemnek érzem minden oldalmegjelenítést, még ha csak egy is van belőle egy nap, mert ez a bizonyítéka annak, hogy mennyire megtérül az a munka négy évvel ezelőtt végeztem, amikor ezeket a sorokat megírtam.
Tehát minden egyes olvasómnak és érdeklődőmnek nagyon hálás vagyok ezért.

Viszont úgy érzem úgy tisztességes, ha bejelentek valamit. Talán nem mindenki tudja, de elkezdtem dolgozni ugyanezen a témakörön fél évvel ezelőtt Kreatív írás címen. Ennek a döntésemnek több oka van.
Az egyik, hogy ezt a segédanyagot három év tapasztalattal a hátam mögött írtam - mára ezeknek az éveknek a száma lassacskán nyolcra duzzad. Jóval többet tudok, többet próbáltam ki, és többet is láttam az írás témakörében azóta. A másik, hogy az internetes írásstílusok és műfajok is változtak, bővültek azóta, amihez úgy érzem, nekem is alkalmazkodnom kell. Harmadik okként pedig a szervezettebb, átláthatóbb blog-rendszert hoznám fel, hiszen mindenki beláthatja, hogy ez a leckés megoldás nem az igazi, ezért az új blogon cikkek fognak megjelenni a leckék helyett.
Negyedik, és legfontosabb okként pedig a kibővített témákat említeném, ugyanis többet fogok foglalkozni az írás kisebb részleteivel, az internetes műfajokkal, ezen kívül szó lesz a könyvkiadatásról, a kezdők problémáiról, sőt, még írásgyakorlatokat is módomban áll keresni és kitalálni.
Ehhez a nagyszabású munkához fogom alapul venni a szeretett Író Project-emet, tehát bizonyos témáknál az itt olvasható leckék anyagát fogom alapul venni, nincs kizárva az sem, hogy másolni. Ez a hír a Ti szemetekben annyit jelent, hogy ez a blog idővel törlésre vagy deaktiválásra fog kerülni és a helyét az új blog veszi át.

Természetesen a deaktiválás nem a napokban fog megtörténni, hanem hónapokkal később, de szerettem volna időben felkészíteni a lelkesen visszajáró és az új olvasóimat is, hogy tisztában legyetek vele, mik a terveim ezzel a bloggal. Nem szeretném, ha valakit cserben-hagynék azért, mert nem szóltam róla, majd az illető egyszer csak nem találná itt a leckéket. Nem szeretek magyarázat nélkül eltűnni vagy éppen változtatni, tehát úgy gondoltam, ennyivel tartozom Nektek. :)

Az új blogot ezen a címen fogjátok megtalálni remélhetőleg nagyon-nagyon sokáig:


Köszönöm, hogy elolvastad!


Via
2015. 01. 31.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése